Sari la conținut

Transilvania Broker incheie Contracte de Asistenta in Brokeraj cu persoane fizice sau juridice dornice sa inceapa sau sa-si dezvolte o cariera in asigurari. Pentru politele de asigurare emise vei beneficia de comision sub forma de procent din valoarea primei de asigurare aferenta politei emise. Acest comision difera in functie de obiectivele asumate si de performantele realizate. Dupa incheierea contractului si efectuarea unui training initial, asistentului in brokeraj i se pun la dispozitie documentele necesare si poate sa-si inceapa activitatea. Pe tot parcursul activitatii asistentul in brokeraj este coordonat si sustinut in activitate de catre personalul societatii noastre.

Chiar daca esti autorizat sau nu in asigurari, te vrem alaturi de noi si iti oferim:

  • comisioane peste media pietei!
  • activarea sub un brand cu o reputatie excelenta in randul partenerilor si al clientilor, fiind cotati in top 3 brokeri din Romania dintre peste 300 de brokeri activi in piata;
  • plan de cariera intr-un mediu profesionist;
  • venituri din vanzari adaptate nevoilor tale;
  • programe de bonusare unice in piata de profil din Romania;
  • plata la timp a comisioanelor;
  • solutii software online pentru ofertare, emitere si gestionare a activitatii;
  • suportul unei echipe profesioniste, atat in procesul de vanzare, cat si pe parcursul desfasurarii activitatii de asistent in brokeraj/ francizant;
  • veniturile tale sunt in functie de volumul vanzarilor lunare;

Activitatea se poate desfasura atat ca persoana fizica cat si ca persoana juridica prin infintarea unui PFI, II, PFA sau SRL .

În cazul persoanelor juridice, trebuie sa existe în Actul constitutiv al societatii codul CAEN 6622 Activități ale agentilor și broker-ilor de asigurări (Asistent în brokeraj). Acesta poate fi si obiect de activitate secundar, dar obligatoriu autorizat la ORC.

Pentru a putea desfasura activitatea de asistent in brokeraj ca persoana fizica trebuie sa urmezi Cursul de Pregatire Profesionala Initiala a persoanelor care urmeaza sa lucreze in domeniul distributiei produselor de asigurare (pentru cei care nu detin un certificat valabil), sau Cursul de Pregatire Continua a intermediarilor in asigurari (pentru cei care detin un certificat valabil).

Cursurile se desfasoara online pe platforma e-learning, accesul la platforma este permanent in functie de programul tau.

Cursul de Pregatire Profesionala Initialase organizeaza in vederea obtinerii Certificatului de absolvire, costurile fiind de 440 lei.(Aceste costuri reprezinta Cursul de Pregatire Profesionala Initiala pe platforma e-learning – 120 lei + taxa examinare pentru examenul organizat online de catre Institutul de Studii Financiare – 320 lei).

Persoanele care dețin un Certificat de absolvire în vigoare, parcurg în fiecare an calendaristic forme de pregătire profesională continuă prin care acumulează credite (20) de formare profesională.

Formele de pregătire profesională continuă asigură menținerea, îmbunătățirea și dezvoltarea cunoștințelor și competențelor profesionale privind distribuția de asigurări precum și a competențelor specifice.

În cazul persoanelor care au obținut certificatul de pregătire profesională inițială/certificatul de competențe, creditele de formare profesională sunt acumulate începând cu anul calendaristic următor celui în care a fost obținut.

Cursul de Pregatire Continuase organizeaza in vederea mentinerii Certificatului de absolvire, costurile fiind :

  • anual – cursul de  pregătire profesională (credite 20) pe platforma e-learning – 80 lei + validare credite la ISF – 80 lei – din contul personal al fiecaruia, creat pe site-ul Institutul de Studii Financiare https://platforma.isfin.ro/ro.
  • o data la 3 ani sustinerea evaluarii ISF pentru mentinerea certificatului  – examen online – 200 lei

Cariera in asigurari – Comisionare

Oferta de comision va fi personalizata pentru fiecare Partener nou in parte, in functie de urmatoarele criterii:

  • Experienta profesionala a noului partener- nu-ti face griji daca nu este foarte vasta, ne vom ocupa noi de training.
  • Volumul de prime intermediate;
  • Structura portofoliului pe tipuri de asigurari;
  • Existenta sau nu a unei retele de colaboratori;

Pe lânga certificatul de atestare profesionala trebuie sa îndeplinesti urmatoarele conditii:

  • Sa fii absolvent de liceu si sa detii: Certificat Absolvire Liceu sau Diploma de Bacalaureat
  • Sa nu ai cazier judiciar pentru infractiuni contra patrimoniului sau pentru infractiuni prevazute de legislatia financiar-fiscala;
  • Sa ai probitate morala: buna reputatie si integritate morala;
  • Cunoştinte de operare a PC (Windows 10, pachet Microsoft Office): nivel mediu – avansat.

Colaboratorii Transilvania Broker beneficiaza de cea mai complexa si usor de folosit aplicatie, platforma 24 Broker, ce include functionalitati precum:
– Ofertare si emitere electronica;
– Comparatoare de preturi;
– CRM(Customer Relationship Managament) – Gestionarea relatiilor cu clientii;
– Gestionarea produselor conexe ale clientilor precum: rovinieta, ITP;Rapoarte;
– Polite care expira;
– Rate scadente;
– Gestionarea politelor si a chitantelor;
– Baza de date clienti;
– Comisioane de incasat

Nu exista posibilitatea retinerii la sursa a comisioanelor;

Folosim pentru emitere si gestiune softul “24broker”, accesul in el facandu-se pe baza de user, parola si cod generat de dispozitiv token/telefon, fiecare utilizator primind un singur user pe baza contractului semnat.  Deasemenea sesiunile multiple (asta insemnand accesarea platformei folosind acelasi user, de pe IP-uri diferite, simultan) nu este permisa.